opencart

Cum sa faci un magazin online? De ce este utila crearea unui shop online?

Cum ar fi sa ai un magazin online? Cat timp iti ia crearea unui magazin online? Toată lumea și-a dorit cândva să aibă propria afacere, pentru că atunci când conduci o afacere, câștigi bani în condițiile tale și nu trebuie să depinzi de alții. În episodul de astăzi al podcastului eCommerce by Bitshost am vorbit despre motivul pentru care acum este cel mai greu și cel mai ușor moment pentru a începe o afacere online

Creare magazin online la cheie.

Nu trebuie să fiți programator pentru a începe un site de comerț electronic. Nu aveți nevoie de milioane de dolari pentru a începe o afacere cu potențial de creștere infinită ai a reusi sa creezi un magazin online. Vindeți ceva. Și apoi vindeți mai mult. Aveți controlul deplin asupra creării afacerii dvs. și a viitorului acesteia.

Începerea unei afaceri este întotdeauna o provocare, dar astăzi poate fi cel mai dificil moment pentru un antreprenor. Pe lângă faptul că este vorba de un start-up, există și mult mai multe riscuri care nu erau prezente nici măcar în urmă cu doar 10 ani. Fluxul de numerar este mai complicat și mai imprevizibil. Episodul din această săptămână al podcastului eCommerce by Bitshost se concentrează pe motivele pentru care acum este cel mai bun moment pentru a începe o afacere online și pe ceea ce trebuie să știți despre riscurile și barierele care există astăzi. În acest episod, descoperiți:

1) De ce ar trebui să vă începeți propria afacere astăzi

2) Care sunt unele dintre cele mai mari bariere în calea demarării unei afaceri online

3) Cum să începi cu un magazin online

4) Cum să deschizi un magazin online atunci când nu ai încă un produs sau o idee

5) Creare magazin online gratuit.

Linux Free
0 Euro/luna
Gratuit pe viata
1 Domeniu
1 Baza de date
0 Conturi Email
5 GB Trafic
Upgrade Inclus
Wordpress, Magazin Online
Site Builder
0 Subdomenii
Control Panel - cPanel
FREE SSL
CLOUDLINUX
LiteSpeed Web Server
Suport Redus
Linux Nelimitat
14 lei/luna
14 lei/luna pentru plata anuala
Domenii 3
Baze de date Nelimitate
Conturi Email Nelimitate
Spatiu Nelimitat
Trafic Nelimitat
Wordpress, Magazin Online
Site Builder
Subdomenii Nelimitat
Control Panel - Virtualmin, InHouse, sau DirectAdmin
FREE SSL
CLOUDLINUX
LiteSpeed Web Server
Suport 24/7
Linux 1
10 lei/luna
10 lei/luna pentru plata anuala
1 Domeniu
1 Baza de date
5 Conturi Email
Spatiu Nelimitat
Trafic Nelimitat
Wordpress, Magazin Online
Site Builder
Subdomenii Nelimitat
Control Panel - Virtualmin, InHouse, sau DirectAdmin
FREE SSL
CLOUDLINUX
LiteSpeed Web Server
Suport 24/7

Doriți să utilizați internetul pentru a vinde produse și servicii. Este minunat! Dar cum o faceți de fapt? Deschiderea unui magazin online poate fi intimidantă, pentru că sunt atât de multe de învățat. Dar nu trebuie să fie atât de greu. Iată care sunt principalele secțiuni în construirea magazinului tău online de la zero: Ghidul de creare a unui magazin – Cum creezi un magazin online? Gândește-te la ce produs vrei să vinzi – Vezi ce magazine online funcționează cel mai bine Concepe-ți planul de afaceri – de la idee la furnizori și parteneri Evaluați viabilitatea ideii dvs. – Ce se vinde acum și cum găsiți furnizori de produse. Facturarea în funcție de furnizor Concurența locală și disponibilitatea produselor Aspecte juridice ale magazinului online. Înregistrați-vă afacerea – Aveți nevoie de o companie pentru a vinde în mod legal Alegeți platforma de comerț electronic potrivită pentru magazinul dvs. online Alegeți-vă numele, domeniul și găzduirea Obțineți un design web și un logo Înțelegeți importanța SEO – cum să atrageți trafic către magazinul dvs. fără să investiți neapărat bani

Mulți antreprenori se străduiesc și se luptă de mulți ani să deschidă un magazin online. Crearea magazinului online este usoara cu BitsHost. Dar astăzi este mai ușor ca niciodată! Cu toate acestea, începerea unei afaceri este totuși o muncă grea. Acest podcast cu Tom Greaves vă va învăța de ce ar trebui să vă deschideți propriul magazin și de ce acesta este cel mai ușor moment din istoria recentă pentru a face acest lucru.

cum sa faci un site web si un magazin online

Ați auzit vreodată de efectul Amazon? Aceasta înseamnă că toată lumea vrea să fie pe Amazon. Nu doar pentru că vând o mulțime de lucruri, ci și pentru că sunt locul de referință pentru cumpărătorii online. Fiecare proprietar de magazin online își dorește propriul “Amazon”, unde clienții vor veni primii la ei. Totuși, acest lucru nu se va întâmpla. Există doar un singur Amazon și există multe alte locuri unde clienții pot face cumpărături. Ar trebui să aveți produsul dvs. pe mai multe canale: pe site-ul dvs. propriu, pe Amazon și pe alte canale, cum ar fi Wal-Mart sau EBay. Dar dacă doriți să fiți ca Amazon, există modalități de a face acest lucru fără a avea toți banii și resursele pe care le are Jeff Bezos. Iată cinci lucruri pe care trebuie să le faceți pentru a începe: Creați un profil al clientului dumneavoastră ideal .

Cine este clientul dumneavoastră?

Care sunt datele lor demografice?

Cum arată venitul lor mediu pe gospodărie?

Câți ani au? Cu ce sex se identifică?

Unde locuiesc?

Ce tip de mașină conduc?

Care este nivelul lor de educație?

Odată ce ați răspuns la aceste întrebări, puteți începe să luați decizii cu privire la modul în care veți căuta acest client și la produsele și serviciile pe care le veți oferi. Creați conținut în jurul clientului dumneavoastră ideal .

Clientul este regele. Obiectivul principal al oricărui comerț electronic este de a vinde produse clienților prin crearea unui magazin online eficient. Pentru a realiza acest lucru, trebuie să vă cunoașteți clienții. Cine sunt aceștia? Ce le place? Ce își doresc? Există trei tipuri de modele de afaceri de comerț electronic: – B2B – business to business – acestea sunt companii care vând către alte întreprinderi, astfel încât clienții țintă nu sunt consumatorii finali; – B2C – business to consumer – aceste întreprinderi vând direct consumatorilor; – C2C – de la consumator la consumator – aceste întreprinderi permit consumatorilor să cumpere și să vândă direct între ei. Modelul dvs. de afaceri de comerț electronic va depinde de tipul de produs pe care îl vindeți și de piața pe care o vizați. De exemplu, dacă doriți să începeți un magazin online pentru vânzarea de tricouri, ar trebui să alegeți B2C sau C2C, deoarece majoritatea clienților dvs. vor fi adolescenți sau tineri adulți care vor dori să le poarte (sau cel puțin să le arate). În acest caz, accentul principal ar trebui să fie pus pe design și calitate. Cu toate acestea, dacă clienții dvs. țintă sunt bărbați cu vârste cuprinse între 25 și 45 de ani, ar trebui să vindeți articole de lux, cum ar fi ceasurile. În acest caz, designul ar putea să nu fie la fel de important ca numele de marcă și calitatea.

Primul pas este de a alege o nișă, unde vrei să vinzi? Care este ideea ta de afacere? Apoi, începem cu faza de planificare. La acest pas, trebuie să facem un plan financiar și un plan operațional. Din planul financiar știm de câți bani avem nevoie pentru afacere, iar din planul operațional știm cum să ne atingem obiectivele. De asemenea, avem nevoie de un constructor de magazine online precum Shopify sau Magento. Apoi, este timpul pentru ultimul pas – marketingul. Vom vorbi despre marketing într-un episod viitor, dar în acest moment vei avea deja magazinul tău online pregătit!

Cum sa faci un magazin online sau un site web

Înainte de a începe orice afacere de comerț electronic, trebuie să învățați ce să vindeți și cum să vindeți. Pentru ca afacerea dvs. să aibă succes, trebuie să alegeți un produs bun. Există multe lucruri pe care trebuie să le luați în considerare atunci când selectați produsul potrivit. Acest lucru vă va ajuta să evitați greșelile și să găsiți succesul pe piața online. Iată câteva sfaturi care vă vor ajuta să vă ghidați: Comercializați produse mici – mă refer la produse cât mai ușoare, deoarece sunt mai fiabile pentru livrare. Produsele mari și grele includ prețuri mari pentru livrare. Gândiți-vă la ceva greu de găsit pe plan local – drone, dulciuri internaționale (de exemplu, din China, Australia), bijuterii din Thailanda, replici de arme medievale etc. Produse de care ești pasionat – este adevărat că nu trebuie să începi o afacere cu insecte doar pentru că ești pasionat de ele și publicul tău țintă nu este cu adevărat interesat de ele. Trebuie să existe o legătură cerere-ofertă între tine și public și, în același timp, trebuie să fii interesat de nișa în care te afli. De exemplu, suntem în trendul bărbii, așa că dacă vinzi uleiuri, balsamuri, perii pentru îngrijirea părului facial ai șanse să ai succes destul de repede. Tonul: profesional

Veți avea nevoie de un furnizor pentru fiecare articol pe care îl vindeți, așa că alegerea celui potrivit este foarte importantă. Vreți să găsiți furnizori pentru produse ieftine, dar să le vindeți la prețuri ridicate. Iată câteva sfaturi despre cum să faceți acest lucru: Comercializați produse mici – mă refer la produse cât mai ușoare, pentru că sunt mai sigure pentru livrare. Produsele mari și grele includ prețuri mari pentru livrare. Tratați-vă bine furnizorii – aceștia pot avea un impact mare asupra afacerii dumneavoastră. De exemplu, dacă îi tratați bine, s-ar putea să vă ofere articole exclusive la care niciun alt magazin nu are acces. Cum să vă dezvoltați afacerea – fiți mereu în contact cu furnizorii dumneavoastră, puneți-le întrebări despre produsele și serviciile lor. S-ar putea să vă ajute cu câteva sugestii despre cum să vă îmbunătățiți magazinul și prezența pe piață. De exemplu, ei vă pot spune ce este popular în industrie și ce nu este; ce își doresc și ce nu își doresc oamenii de la dumneavoastră; cât de mult profit obțin din diferite produse; etc. Fii loial furnizorilor tăi – nu uita că a avea un furnizor bun este esențial pentru creșterea afacerii tale, așa că ai răbdare cu ei dacă nu reușesc să livreze o comandă la timp sau dacă asistența lor pentru clienți nu este perfectă în anumite momente. În schimb, s-ar putea să vă ofere oferte mai bune sau exclusivități

Care este publicul meu principal? Cine este posibil să folosească produsul meu? Cine dorește produsul meu? Ce îmi doresc de la această piață? Cum voi ajunge la ei? Care este suma minimă pe care sunt dispus să o investesc? Există un plan de afaceri în spatele acestei idei sau este doar o idee grozavă fără profituri reale la vedere?
Cine este publicul meu principal? Bărbați, cu vârste cuprinse între 18 și 25 de ani, cu studii superioare, din clasa de mijloc superioară, interesați de afaceri și antreprenoriat. Cine este posibil să utilizeze produsul meu? Bărbați cu vârste cuprinse între 18 și 25 de ani, care sunt considerați populari de către colegii lor. Cine dorește produsul meu? Adolescenți și tineri adulți care doresc să facă o impresie bună celorlalți și să poată să se țină mai bine de băutură. Ce îmi doresc de la această piață? Vreau să cresc vânzările pentru companiile de băuturi alcoolice, determinând publicul meu țintă să cumpere mai mult alcool. Cum voi ajunge la ei? Internetul și rețelele de socializare, cum ar fi facebook și twitter, vor fi locurile perfecte pentru a găsi publicul meu țintă. Care este suma minimă pe care sunt dispus să o investesc? Orice este nevoie pentru a obține fondurile necesare pentru a putea începe producția. Există un plan de afaceri în spatele acestei idei sau este doar o idee grozavă fără profituri reale la vedere? Aceasta este doar o idee foarte bună, fără un plan de afaceri real, dar sperăm că asta nu ne va împiedica să o facem să funcționeze!

prestashop
PrestaShop

Chestia este că trebuie să găsiți o nișă – pentru crearea magazinului online – ceva care este ușor de vândut și greu de găsit. În orice caz, nișa trebuie să fie legată de interesele dumneavoastră. În acest fel, va fi mult mai ușor să dezvoltați planul de afaceri și să îl promovați online. Eu lucrez online de ceva timp și am aflat cum să încep o companie de comerț electronic prin vânzarea de produse mici. Verificați cercetările mele pe internet și veți vedea sute de bloguri despre cum să începeți o afacere pe Amazon sau alte site-uri mari, dar nu mulți oameni vorbesc despre magazinele electronice mici pe blogurile lor. Asta pentru că nu știu nimic despre ele. Așadar, permiteți-mi să vă spun de ce este mai bine să începeți un e-shop de la zero decât să cumpărați unul de pe piețe precum Amazon sau eBay. Tu ești șeful: nimeni nu-ți poate spune ce poți vinde, ce nu ar trebui să vinzi, ce prețuri ar trebui să ai pentru produsele tale și așa mai departe; Mai ieftin: În loc să cheltuiți mii de dolari pentru achiziționarea unui site web, cumpărarea de produse și angajarea de angajați, veți cheltui sute de dolari pentru a începe un nou proiect; * Este distractiv: Dacă ești pasionat de produsul tău, sunt șanse mari ca și clienții tăi să fie la fel de entuziasmați de el;

În prezent, există o mulțime de informații despre cum să deschizi un magazin online. Dar nu există surse bune care să prezinte întreaga poveste și să ofere recomandări practice sau care să explice cum să înființezi un magazin online în mod rapid și eficient. Prin urmare, am realizat acest ghid de afaceri pe internet.

Motivul pentru care credem că acum este cel mai ușor să începi o afacere online este că totul este atât de accesibil. În urmă cu un deceniu, dacă voiai să deschizi un magazin, trebuia să-ți construiești propriul site web. Aveai nevoie de aceste abilități sau trebuia să angajezi un programator care să facă asta pentru tine. În timp ce în zilele noastre aveți servicii precum Shopify, care vă vor oferi propriul site de comerț electronic în doar câteva minute. Dacă vrei să vinzi ceva pe eBay sau Amazon, ei le vor lista pentru tine și vor obține tot traficul. În timp ce în urmă cu zece ani, dacă voiai să tipărești niște tricouri, atunci trebuia să te duci și să cumperi singur kitul de serigrafie, în timp ce astăzi există companii precum CafePress care o vor face pentru tine la o simplă apăsare de buton.

Un magazin online bun este o combinație de tehnologie și artă. Tehnologia (coșuri de cumpărături și metode de plată) este relativ simplă. Arta (designul, alegerea produselor și conținutul site-ului) este complexă. Aici puteți găsi un ghid pentru deschiderea unui magazin online – cum să vă deschideți propria afacere, ce produse ar trebui să vindeți, cum să le comercializați și cum să lucrați cu furnizorii. Acest ghid vă va ajuta să înțelegeți în mod concret procesul de deschidere a unui magazin online.

opencart
Opencart


Cum să faci prima vânzare – cum să alegi canalele de marketing potrivite pentru magazinul tău Cum să vă promovați magazinul online – ce se poate face pentru a atrage clienți. Rețelele sociale. Google Adwords. Influențatori Cum să faci bani din magazinul tău – cum faci bani cu magazinul tău online? Cum să folosești publicitatea într-un magazin online Sfaturi și trucuri pentru a maximiza vânzările

Au trecut de mult timp zilele în care trebuia să cheltuiți o mulțime de bani pentru a vă promova site-ul și produsele. Astăzi, potențialii cumpărători știu deja despre dumneavoastră și cum să afle mai multe. Ceea ce este necesar din partea dvs. este un magazin online bun, cu un conținut de înaltă calitate, prețuri corecte, metode de plată demne de luat în seamă și transport, printre altele.

Iti poti gazdui pentru inceput magazinul online gratis aici: Magazin online cu BitsHost

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

WhatsApp
Scroll to Top